Fashion is my passion. Art is my heart.
A wife. student. Love fashion. Art. Food.
Bunga addicted. Fullstop.XOXO
Selfie bukan selfish. Bukan. Ok.

Selfie bukan selfish. Bukan. Ok.

Tuesday, August 26, 2014
Mix and match : Flowery + Stripes outfit.
Try it! I guess its gonna look well on you!

Pine green inner lycra kecek @emmamsyarfannaz satu from @yayamagicshawl :)

#tipsbybunga #byazzatyaziz

Mix and match : Flowery + Stripes outfit.
Try it! I guess its gonna look well on you!

Pine green inner lycra kecek @emmamsyarfannaz satu from @yayamagicshawl :)

#tipsbybunga #byazzatyaziz

Monday, August 25, 2014
Assalamulaikum…. 

Hai adik hakakk semua. Dah makan malam ke belum? Kalau belum meh nak belanja tutorial selpie satu. Hik3. Ni tutorial pakai bunga headband dengan wideshawl yeee. Mula2 tu korang pakai la macam biasa uols pakai. Pin kat bawah dagu boleh, pin belakang pon boleh!
Selamat mencuba uolss! Muahh skit. ;)

#tutorial #hijabtutorial #hijabtutorialbybunga #byazzatyaziz #bungaandbeads #hijabfashion

Assalamulaikum….

Hai adik hakakk semua. Dah makan malam ke belum? Kalau belum meh nak belanja tutorial selpie satu. Hik3. Ni tutorial pakai bunga headband dengan wideshawl yeee. Mula2 tu korang pakai la macam biasa uols pakai. Pin kat bawah dagu boleh, pin belakang pon boleh!
Selamat mencuba uolss! Muahh skit. ;)

#tutorial #hijabtutorial #hijabtutorialbybunga #byazzatyaziz #bungaandbeads #hijabfashion

Sunday, August 24, 2014
Lama dah ngidam tutu skirt ni..
Thanks my lil’ sis @bungaliyana ! 

Besday present in advance katenye!!

Muuaahhhh cikedd! #lompatbintangduaratuskali #bukancoloursebenar :D

#septbaby #turns25 #stillyounglorh

Lama dah ngidam tutu skirt ni..
Thanks my lil’ sis @bungaliyana !

Besday present in advance katenye!!

Muuaahhhh cikedd! #lompatbintangduaratuskali #bukancoloursebenar :D

#septbaby #turns25 #stillyounglorh

Thursday, August 21, 2014
You always my no. 1 boyfriend, ayah!

You always my no. 1 boyfriend, ayah!

Sel-fish. Buup.. buupp.. buppp..

Sel-fish. Buup.. buupp.. buppp..

Wednesday, August 20, 2014
Tak sabar nak siapkan beading baju nikah niii… bukan baju je tau. Siap tempah veil and kita bagi free shawl lagi…
One set gitewww, baru sedondon khennn…
Siapa nak boleh PM /msg / wasap no. tertera yooo… \(^-^)*/

Tak sabar nak siapkan beading baju nikah niii… bukan baju je tau. Siap tempah veil and kita bagi free shawl lagi…
One set gitewww, baru sedondon khennn…
Siapa nak boleh PM /msg / wasap no. tertera yooo… \(^-^)*/

 
Next page